Subscribe:

Poišči objavo

nedelja, 7. september 2008

Vplivati na druge...

Ravno sem prebiral blog uspešnega podjetnika, ki je zapisal, da če želiš vplivati na druge, moraš biti močen oz. vpliven (powerful).
Ni skrivnost, da povečaš svojo moč in vpliv skozi znanje.Zdaj se mi zdi smešno, kako se mi včasih ni dalo brati knjig in sem iskal vse mogoče bližnjice, v osnovni šoli sem poslušal pravljice ter gledal risane filme, da sem lahko napisal obnovo, v srednji šoli pa iz interneta vlekel obnove, ali pa enostavno rekel učiteljici, da mi branje ni prioriteta (zato sem šolo obiskoval tudi čez poletje)...
In kaj se je spremenilo?
Name so vplivali močni posamezniki, in kar naenkrat sem začel brati.Rezultat tega je, da sem izredno povečal svojo moč.

*statistika o tem, kaj najraje beremo

Ni komentarjev: