Subscribe:

Poišči objavo

ponedeljek, 17. marec 2008

Marketing=moja strast

Ker sem želel nekaj spremeniti pri sebi, pri svojem odnosu, sem začel prebirati literaturo, ki je bila povezana z marketingom.
Po prebiranju literature Setha Godina, Briana Tracya in Aleša Lisca, pa sem ugotovil, da je to področje na katerem bi lahko bil vsaj zelo dober...
Ko sem se resneje začel ukvarjati z marketingom, sem opazil, da se dejansko vsi ukvarjamo s trženjem, razlika med nami je le, da se nekateri tega zavedajo, drugi pač ne.
Zanimivo je, da nihče ne mara prodajati, pa kljub temu to vsi počnejo, celo zastonj.
Takoj na začetku sem opazil, da ni najbolj pomembno, kakšno je tvoje strokovno znanje in ali so tvoji izdelki in storitve najboljši, ampak, kako znaš celotno zadevo tržit.
Marketing me je navdušil, ker gre za delo odnosov in ne "samo" prodaje.
Ko sem bil še najstnik sva se s prijateljem odločila, da bova sprehajala pse po ljubljanskih soseskah, to se nama je zdela super priložnost, ker do takrat tega ni nihče opravljal.
Po oglasnih deskah sva začela lepiti letake, besedilo sva spesnila na zanimiv način, potem nama je ostalo samo še čakanje pred telefonom.
Klicev ni bilo veliko, vendar pa sva kljub temu dobila nekaj strank.Delo sem začel opravljati sam, z vsemi lastniki psov sem se odlično razumel in tako pridobil kar nekaj priporočil.
Predvsem je važno, da si vedno maksimalno dober, kajti ljudje se pogovarjajo, vsak pa bo prej verjel zadovoljnemu prijatelju ali sorodniku, ki je storitev ali izdelek že preizkusil, kot pa oglaševalcu, ki ga ne pozna osebno.
Moja naslednja postaja je network marketing oz. MLM, moje mnenje o tem si lahko preberete v prejšnem blogu.
Za vse, ki jih zanima področje marketinga ali ustvarjanje "bogastva" (je možno), in/ali bi želeli sodelovati z bodočim marketinškim gorujem (vem, včasih delujem preveč samozavestno, mogoče že kar prepotentno, ampak to mi je uspelo s pomočjo marketinga), me kontaktirajte po e-pošti aktivmentor@gmail.com
Oglejte si še goruje na delu, se vidimo naslednjič...




Ni komentarjev: