Subscribe:

Poišči objavo

četrtek, 14. februar 2008

Velnes, moj način življenja

Na podlagi izkušenj, znanja in rezultatov je sedaj moje poslanstvo, da kot strokovnjak za preventivo zdravja in kvaliteto življenja, pomagam ljudem, da pridejo do svojega cilja in ustvarijo dolgoročni rezultat.
Da postanem bolj aktiven, me je poleg želje po lepo oblikovanem telesu prisililo tudi počutje, saj so bili dnevi, ko sem se brez posebnega razloga počutil, kot da me je povozil tovornjak.
Sam na začetku nisem posvečal veliko pozornosti načinu prehranjevanja, zato je bil napredek počasnejši, poznalo se mi je tudi pomanjkanje energije, ter večja utrujenost po fizični aktivnosti.
Poleg vsakodnevnega zajtrka, ki je najpomembnejši za normalen začetek dneva, sem se začel prehranjevati tudi pred začetkom vadbe (okoli 30 minut pred vadbo, pojem lahek beljakovinski obrok), ter obvezno po vadbi z nadomestkom obroka, ki vsebuje zadostno količino beljakovin in ogljikovih hidratov (v roku 30 minut po vadbi).
Skozi celoten dan sem povečal količino popite vode, predvsem med vadbo.Te male, vendar redne navade so pomenile boljše počutje, več energije, manj maščobe v telesu, ter hitrejše oblikovanje telesa.
Namreč, s tem ko telesu vsakodnevno zagotovite vse potrebne hranilne snovi, poleg oblikovanja telesa pridobite tudi odlično počutje, ki vam omogoča, da lahko vsakodnevno opravljate vaše obveznosti.
Zakaj ne zagovarjam diet in stradanja?
Diete dolgoročno ne delujejo (razen v redkih primerih), ker ste lačni ter brez energije, poleg tega pa niso najboljše niti z vidika preventive zdravja, saj organizem ne dobi vsakodnevno vseh potrebnih hranilnih snovi.
Kar se pa tiče stradanja, si pa še dodatno delate medvedjo uslugo, saj poleg lakote ne izgubljate maščobe, ampak mišično maso.
Če počasi končam s prehranjevanjem, ni neke posebne filozofije, samo določene spremembe je potrebno narediti ter se jih potem redno držati.
Jaz obvezno dan začnem z zajtrkom, obroki si sledijo na 2-4 ure (odvisno od fizične aktivnosti tisti dan), dnevno imam vsaj en topel obrok, hrana je raznolika (dnevno zaužijem vse potrebne hranilne snovi), pazim, da ne zaužijem preveč ali premalo kalorij (med 2500 in 2900, pri ženskah med 2000-2200 kalorij), ter da ne pretiravam z uživanjem beljakovin (na 1kg telesne teže okoli 2g beljakovin, pri ženskah na 1kg 1g oz. 1,5g).


več informacij na aktivmentor@gmail.com

Ni komentarjev: